Translate

donderdag 7 november 2013

Huispak

Nederland is een nieuw fenomeen rijker, Roy Donders, stylist van het zuiden. Met z'n huispakken bezaaid met pailletten en z'n harde krullen wordt Roy iedere week onze huiskamer ingeslingerd. Al na de eerste aflevering ben ik van Roy gaan houden. Want of je het nou mooi vindt of niet, een eigen stijl heeft hij wel.

Vanuit zijn winkel in de wijk Broekhoven in Tilburg neemt Roy ons mee in de wereld van glitter, glamour, pailletten, printjes en uiteraard huispakken. Wat is dat toch met dat huispak? Toegegeven, ik zou ook het liefst lekker de hele dag in zo'n comfi huispak rondlopen, maar bij ons het in 'het noorden' is dat op de één of andere manier 'not done'. Hoe kan het dan dat je in Broekhoven juist opvalt als je géén huispak draagt? Toch een klein cultuurverschilletje onder ons Nederlanders denk ik. Daarbij, m'n pumps staan er ook niet onder. Dus ik wurm mezelf iedere ochtend weer in m'n strakke skinny, m'n hippe shirtje met dito blazertje en m'n laarzen (al dan niet met stiletto-hak) of m'n pumps. Want ja, daar voel ik me lekker in.




Inmiddels heeft Nederland Roy omarmd en kijken we iedere week weer naar het reilen en zeilen van deze stylist van het zuiden. Roy die altijd te laat komt, Roy die ontwapenend is, Roy die houdt van bussen haarlak en Roy die niet kan slapen zonder luiken voor ramen en deuren. Roy is over-the-top en hysterisch en blijkbaar houden wij Nederlanders daarvan. Ik in ieder geval wel ... toch maar eens gaan sneupen op het world wide web voor zo'n hip huispak????

3 opmerkingen:

  1. en roy kan ook nog es leuk zingen... Ik heb hem 8 jaar geleden leren kennen toen ik in Tilburg woonde... Een toppertje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hedde gij in Tilburg gewoond Tabith? Da wis ik heul nie :))

      Verwijderen
  2. Gien! Ga voor een onesie! Sinds kort heb ik er 1 en ik vind t elke ochtend weer jammer dat ie uit moet!

    BeantwoordenVerwijderen